Aktualny czas: 22-01-2018, 18:23 Witaj! (LogowanieRejestracja)



Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyposażenie biura - punkt obsługi klienta
04-05-2017, 11:04
Post: #1
Wyposażenie biura - punkt obsługi klienta
Jak w temacie, chodzi o biuro - typowy punkt obsługi klienta. A więc opcja minimalna to krzesło: obrotowe, biurko i 2 krzesła dla klientów. Na co zwracać uwagę przy ich zakupie? Ktoś już to może przerabiał i byłby w stanie podpowiedzieć?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-05-2017, 07:25
Post: #2
RE: Wyposażenie biura - punkt obsługi klienta
Nie chcę wchodzić za bardzo w szczegóły, bo każdy ma swoją koncepcję. Dużo tego mają Leroy Merlin, Ikea czy Castorama. Dużo dedykowanych produktów typowo biurowych, urządzeń, wyposażenia, akcesorii typu tablice informacyjne i inne tego typu mają też w AJ, masz tutaj linka bezpośrednio do działu z akcesoriami biurowymi https://www.ajprodukty.pl/akcesoria-biurowe/6735854.wf
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
10-11-2017, 09:52
Post: #3
RE: Wyposażenie biura - punkt obsługi klienta
Zobacz sobie jeszcze stronkę https://www.bentlex.pl Jest to dystrybutor koszy bezdotykowych. Myślę, że w takim biurze również warto coś takiego postawić. Kosz otwiera się sam, dzięki zamontowanym czujnikom na podczerwień
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-01-2018, 20:10
Post: #4
RE: Wyposażenie biura - punkt obsługi klienta
Tak jak piszesz, tak punkt powinien być raczej skromny ale i elegancki. Tak żeby klient nie czuł się przytłoczony, widział że to on jest najwazniejszy jak przyjdzie do tego punktu. Możesz czegoś poszukać w sklepie http://www.tntoffice.pl mają kompleksowe wyposażenie do biur i każdego praktycznie rodzaju firmy. Na pewno coś znajdziesz Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.